div-crtvg-top1

Publicidade

Navigation Menu

Logo de CRTVG

Camiño de navegación

A TVG suma 17 meses seguidos nos dous díxitos de audiencia

Neste febreiro, a cota media foi do 10 %, e na franxa do prime time, do 10,2 %

A TVG segue a ser a canle pública máis vista de Galicia

A programación ‘Eleccións 18F’ foi o produto audiovisual que chegou a un maior número de persoas en Galicia

crtvg.gal 01/03/2024 16:04

Santiago, 01.03.2024.-  Televisión de Galicia leva 17 meses seguidos instalada nos dous díxitos. Cun 10 % de media e un 10,2 % na franxa máis vista do día, o prime time, TVG seguiu a ser en febreiro a opción elixida polos galegos para informarse e entreterse, e segue a ser a canle pública máis vista en Galicia pese ás potentes retransmisións deportivas en aberto que existían na oferta audiovisual de febreiro. É de destacar tamén a programación da G2, que chegou neste segundo mes do ano ao 1 %, sendo unha das segundas canles máis vistas da FORTA.

Febreiro foi o mes tamén da cobertura da campaña electoral e a xornada do 18F, en que a TVG fixo unha gran despregadura técnica e humana para achegar toda a actualidade política. Preto do 30 % (29,3 %) da poboación galega de 4 e máis anos formou parte do ‘Especial Eleccións 18F’, con 771.000 contactos. De feito, a programación ‘Eleccións 18F’ da TVG foi o produto audiovisual que chegou a un maior número de persoas, de calquera medio e soporte, que se puidese ver en Galicia.

Referencia informativa

Os espazos informativos da Televisión de Galicia seguen a ser os máis vistos, e acadaron unha audiencia total de 1.652.000 telespectadores no mes, o que significa un 62,7 % dos galegos de 4 e máis anos. Por días da semana, destacan as cotas de pantalla con medias superiores ás acadadas no mes: luns (10,2 %), mércores (10,4 %), xoves (10,4 %) e venres (10,8 %). No prime time cómpre salientar as cotas acadadas nos luns (10,2 %), xoves (10,9 %), venres (11 %) e domingos (11,5 %).

Por outra parte, a TVG segue a ser un mes máis unha das canles motor da rede de televisións autonómicas de FORTA, superando a este grupo en 1,7 puntos de cota.  

AGalega, a nova plataforma dixital da CRTVG, creada en xaneiro, rexistrou un crecemento tanto en contidos como en rexistros. Con accesos rexistrados desde 125 países distintos e máis de medio millón de sesión abertas desde a posta en marcha da OTT dos medios públicos galegos, AGalega e as apps Xabarín e AGalegaAudio seguen a consolidarse como a gran plataforma de contidos, moitos exclusivos, en lingua galega aberta ao mundo.

Publicidade
Publicidade
Publicidade
NOTICIAS CORPORATIVAS

div-crtvg-top2

Publicidade