CRTVG

Buscar

Ryanair prevé uns 3.000 despedimentos en dous anos pola caída da demanda

Publicado o 01/05/2020 10:59
Ryanair prevé uns 3.000 despedimentos en dous anos pola caída da demanda

A aerolínea irlandesa de voos económicos Ryanair anunciou este venres que podería eliminar ata 3.000 empregos de pilotos e persoal de cabina durante os próximos dous anos pola caída da demanda provocada pola pandemia do coronavirus.

Este plan de reestructuración tamén podería obrigar á compañía a acometer despedimentos temporais, reducir en torno a un 20 % os salarios e pechar "un número de bases en Europa", segundo detallou este venres Ryanair nun comunicado.

O seu conselleiro delegado, Michael Ou'Leary, xa se rebaixou o seu salario de abril e maio un 50 %, unha redución que se manterá ata o final do presente exercicio fiscal, que conclúe o 31 de marzo de 2021.

Así mesmo, a aerolínea informou hoxe de que "máis do 99 %" da súa flota permanecerá en terra ata, "polo menos", o mes de xullo e estimou que o tráfico de pasaxeiros non volverá aos niveis de 2019 "ata o verán de 2022, como moi pronto".

Neste contexto, Ryanair indicou que operará menos dun 1 % do seu calendario de voos entre abril e xuño, o que supón que transportará en torno a 20 millóns de usuarios, fronte aos 44,6 previstos originalmente para o trimestre de xullo-setembro.


Para todo o ano fiscal, ata, marzo de 2021, a aerolínea cre que o seu tráfico de pasaxeiros non superará os 100 millóns, malia que o seu obxectivo antes de declararse a crise da COVID-19 era chegar aos 154 millóns.

Respecto de os seus resultados económicos, Ryanair sinalou que sufrirá unhas perdas netas de máis de 100 millóns de euros entre abril e maio, ás que haberá que engadir "máis perdas" nos seguintes tres meses.

A aerolínea líder en Europea do sector de baixo custo tamén recordou hoxe que "está obrigada a competir" en desigualdade de condicións coas antigas compañías de bandeira nacional, que recibiron "30.000 millóns de euros en axuda estatal" para manterse á boia durante a crise do coronavirus.



Ou'Leary pediu axuda ás autoridades da competencia da Unión Europea (UE) e advertiu de que levará ante os tribunais comunitarios aos países que decidan rescatar ás antigas aerolíneas públicas.



O directivo asegurou a pasada semana que Francia e Holanda teñen listo un paquete de axuda para reflotar Air France-KLM, mentres que Lufthansa, segundo el, mantivo contactos con Alemania e outros países para deseñar medidas de alivio, á vez que Italia contempla tomar as rendas de Alitalia.