CRTVG

Buscar

A Revista

Olegaria Mosqueda, Colexio Oficial de Psicoloxía

Publicado o 01/05/2018 13:22
Educamos os nosos fillos correctamente?
Moitos dos que nos ven seguro que xa coñecen o tema. Circula pola rede un texto moi crítico coa educaciòn que se lles da aos mozos e mozas deste século XXI. Fala de que estamos malcriando aos fillos cunha sopreprotección que inclue darlles todo o que queren: móbiles de 600 euros a nenos de dez anos, cochazos a mozos de 18...etce.

Temos con nós a psicóloga Olegaria Mosqueda que é especialista en temas que teñen que ver coa vida dos rapaces. Ola Olegaria.
Xa coñecía o texto?
Que lle pareceu nunha primeira lectura?
Imos facer unha lectura por enriba para os que nos ven e non coñecen o caso.
'Le doy a mi hijo todo lo que yo no he tenido'
Igual os que necesitan o psicólogo son os pais e non os fillos.
Isto é un clasico.
Onde está o límite.
Cales son os problemas que van ten cando medren?

"Si señores, así es. Niñatos de 10 años con móviles de 600 pavos; crías de 15 años con extensiones de pelo de 500 euros; imberbes de 18 años con cochazos de 24.000 euros, gafas de sol de 300 pavos, pantalones de 200 euros, zapatillas de 150 euros; estudiantes que se pegan unos viajes al extranjero por 1.500 pavos a países donde sus padres no irán jamás en la vida; y mientras, los padres o sin trabajo o con trabajos con sueldos de mierda, con la misma ropa año tras año, sin ir de vacaciones y con coches de hace 20 años"

"A mí no me vale eso de "Le doy a mi hijo todo lo que yo no he tenido". A mí me vale lo de "Cuando seas padre, comerás huevos". Les damos libertad de decidir que no tuvimos. Les damos estudios que no tuvimos, vacaciones que no tuvimos y muchas más cosas que nosotros sólo pudimos soñar. Esa es la buena educación. Lo demás es malcriarlos, y deformar la realidad de sus ideas, ya que vivirán más acomodados de niños que de adultos"

"Dales a tus hijos amor, cariño, educación, respeto y sabiduría. Lo demás lo conseguirán por sí mismos"
Envía o teu comentario!
Para poder comentar esta entrada debes estar rexistrado.
Introduce o teu usuario e contrasinal aquí

A Revista

01/05/2018