CRTVG

Buscar

CRTVG Viva

Audiencias

A Televisión de Galicia remata o ano colocándose como líder de audiencia das canles autonómicas

30/12/2016

Acadou en decembro unha cota de pantalla do 11,4%, rachando anos de liderado da televisión catalá

A TVG foi a escollida polos galegos na xornada da Noitevella, cunha cota de pantalla do 18,3%

No cómputo de 2016 foi, xunto con TVE, a única das canles xeneralistas que mellorou a súa audiencia

 

A Televisión de Galicia remata o ano colocándose como líder de audiencia das canles autonómicas

Santiago, 02.01.2017.- A Televisión de Galicia foi a canle autonómica máis vista en España no mes de decembro, rachando así anos de liderado da televisión catalá, que quedou 0,6 puntos por debaixo. A TVG acadou así unha cota de pantalla, ou share, do 11,4% no total día. Estes resultados foron posibles grazas a unha programación que obtivo o claro apoio dos galegos e as galegas, onde sobresaen a forza dos informativos e programas de entretemento para a toda a familia, e tamén pola boa audiencia de espazos consolidados na grella da TVG como 'Land Rober Tunai Show', 'Bamboleo', 'Luar', ou a serie policial 'Serramoura'.

ler máis

A nova onda do Estudo Xeral de Medios confirma a TVG como líder absoluta de audiencia en Galicia

02/07/2015

Cun share do 19,2%, a canle autonómica galega revalida esta posición por terceira vez consecutiva e incrementa en 7 décimas os seus datos con respecto ao período inmediatamente anterior

A Televisión de Galicia lidera tamén o período comprendido de luns a venres e a faixa de maior consumo televisivo, destacando especialmente os rexistros da sobremesa, en que a súa cota de pantalla ascende ata o 35,8%

A nova onda do Estudo Xeral de Medios confirma a TVG como líder absoluta de audiencia en Galicia

Santiago, 02.07.2015.-    A segunda onda do Estudo Xeral de Medios (EXM), realizada durante os meses de abril e maio, confirma novamente a TVG como a canle máis vista en Galicia, cunha cota de pantalla do 19,2%. A Galega non só revalida, por terceira vez consecutiva, este liderado, senón que tamén incrementa a súa audiencia en 7 décimas con respecto á onda inmediatamente anterior.

O competidor máis próximo da Televisión de Galicia é Antena 3, cunha cota do 13,2%, o que sitúa a canle privada a 6 puntos de distancia. Aínda que as canles de Mediaset continúan sen aparecer no informe do EXM, cómpre salientar que na terceira onda de 2014 a TVG xa superara a Tele 5 e fora a canle máis seguida en Galicia.

No período comprendido de luns a venres, a canle pública galega tamén lidera as audiencias, nesta ocasión cun share do 19,9%, a unha distancia aínda maior (7,1 puntos) da oferta máis próxima, que volve ser a de Antena 3.

No que se refire á faixa de noite (20.00-04.00 h.), en que se rexistra o maior consumo televisivo, a Televisión de Galicia tamén foi líder, cunha cota media de pantalla do 15,3% no conxunto da semana.

Por días da semana, cómpre salientar os datos de audiencia dos xoves, día en que a canle autonómica rexistra unha cota do 25,1% no conxunto do día. Por faixas horarias, destaca especialmente a de sobremesa (13.00-17.00 h.), en que a TVG acada unha cota de pantalla do 35,8%.

As diferenzas con respecto aos datos facilitados por Kantar Media co seu sistema de audimetría son, no ámbito galego, especialmente notables no caso da TVG, con 10 puntos de diferenza entre un estudo e o outro.

ler máis

A Radio Galega incrementou a súa audiencia en case un 20% e gañou 23.000 novos oíntes na segunda onda do EXM

02/07/2015

A emisora autonómica rexistrou 141.000 seguidores no conxunto da semana
e 153.000 no período comprendido de luns a venres

A Radio Galega incrementou a súa audiencia en case un 20% e gañou 23.000 novos oíntes na segunda onda do EXM

Santiago, 02.07.2015.-    Segundo os datos da segunda onda do Estudio General de Medios (EGM), correspondentes aos meses de abril e maio, a Radio Galega incrementou a súa audiencia en case un 20% e gañou 23.000 novos oíntes de luns a domingo. A emisora autonómica rexistrou 141.000 oíntes no conxunto da semana e 153.000 no período comprendido de luns a venres.

Con respecto á mesma onda de hai un ano, a RG foi quen de lograr 25.000 novos oíntes de luns a venres e 24.000 de luns a domingo, o que en termos porcentuais significa un incremento do 19,5% e do 20,5% respectivamente.

Se se teñen en conta as audiencias do denominado ano móbil, o comprendido entre outubro de 2014 e maio de 2015, a audiencia da Radio Galega medra ata os 157.000 oíntes de luns a venres e ata os 142.000 no conxunto a semana.

Pola súa parte, Radio Galega Música acada nesta segunda onda do EXM 16.000 oíntes de luns a venres e 15.000 e luns a domingo.

ler máis

A TVG acadou entre febreiro e marzo unha cota de pantalla do 15,8%, segundo a primeira onda do ano do EGM

11/04/2012

O Estudio General de Medios adxudícalle á Galega un incremento do 26,4% con respecto ao período anterior e do 17% en relación á mesma época do ano pasado


Tanto no conxunto do día coma no prime time, destacan especialmente as audiencias da fin de semana

A TVG acadou entre febreiro e marzo unha cota de pantalla do 15,8%, segundo a primeira onda do ano do EGM

Santiago, 11.04.2012.- Segundo os datos do Estudio General de Medios (EGM), a Televisión de Galicia incrementou a súa audiencia na primeira onda do ano (febreiro-marzo de 2012) en 3,3 puntos e nun 26,4% con respecto á última onda de 2011 (outubro-novembro). O último informe do EGM adxudícalle á canle autonómica galega unha cota de pantalla do 15,8% de luns a domingo, un dato que supón tamén un crecemento en relación ao mesmo período do ano anterior, neste caso de 2,3 puntos, un 17% máis.

ler máis

A Radio Galega gaña 62.000 oíntes con respecto a hai un ano

11/04/2012

O EGM adxudícalle 169.000 seguidores de luns a venres na primeira onda de 2012, o que supón un incremento de case o 58% en relación co mesmo período de 2011

 

A RG é líder entre as emisoras na media de tempo que a audiencia permanece no seu dial, con 143 minutos diarios no conxunto da semana

 

Con 19.000 oíntes, Radio Galega Música cuadriplicou a súa audiencia en relación á primeira

A Radio Galega gaña 62.000 oíntes con respecto a hai un ano

Santiago, 11.04.2012.-       A Radio Galega incrementou a súa audiencia na primeira onda do ano do Estudio General de Medios (EGM) tanto no período comprendido de luns a venres coma no conxunto da semana. Este incremento produciuse tanto en relación á onda inmediatamente anterior coma ao mesmo período do ano pasado e tamén en relación á audiencia correspondente ao último ano acumulado. Así, o crecemento máis substancial produciuse con respecto aos datos de hai xustamente un ano, xa que a RG, con 169.000 oíntes de luns a venres, gañou 62.000 novos seguidores en relación á primeira onda de 2011, o que supón un 57,9% máis.

ler máis

“A Solaina” acada a súa maior cota de emisión cun programa monográfico sobre Manuel Fraga

18/01/2012

Ademais de establecer conexións en directo con Perbes, onde tiña lugar o soterramento do ex presidente da Xunta, no estudio contouse coas achegas sobre a súa persoa de amigos e colaboradores

Este martes, a Galega liderou outra vez a faixa do 'prime time', cunha cota de 14,6%

“A Solaina” acada a súa maior cota de emisión cun programa monográfico sobre Manuel Fraga

Santiago, 17.01.2012.- “A Solaina” acadou este martes a súa maior cota de emisión ata o momento cun programa especial e monográfico sobre Manuel Fraga. A revista da tarde da Galega alterou os seus contidos habituais para seguir de preto a actualidade, que centrou a súa ollada no municipio coruñés de Perbes, onde tiña lugar o soterramento do ex presidente da Xunta. No estudio de gravación, tamén amigos e colaboradores do político vilalbés achegaron máis facetas sobre a súa persoa. Segundo se deduce dos datos facilitados por Kantar Media, o programa, que onte adiantou ás 17.00h a súa hora de inicio, rexistrou unha cota de pantalla de 14,2%.

ler máis

TVG lidera as audiencias da fin de semana, tanto no ámbito galego coma entre as canles autonómicas

16/01/2012

Foi a televisión máis vista en Galicia cunha cota de pantalla de 12,7% no conxunto do día e de 14,9% no 'prime time'

TVG lidera as audiencias da fin de semana, tanto no ámbito galego coma entre as canles autonómicas

Santiago, 16.01.2012.- TVG liderou as audiencias desta fin de semana pasada, tanto no cómputo do ámbito galego coma das canles autonómicas. O sábado e o domingo, a Galega foi a máis vista de entre todas as televisións que se poden ver en Galicia ao acadar unha cota de pantalla de 12,7%. Segundo se desprende dos datos facilitados por Kantar Media, a canle pública galega situouse tamén nun primeiro posto no 'prime time' ou faixa de maior consumo televisivo, cun 'share' de 14,9%.

ler máis

"Cada Día Un Libro" sitúa nun 27% a súa cota de pantalla en 2011

15/01/2012

Este microespazo é un altofalante das obras literarias e dos creadores galegos

"Cada Día Un Libro" sitúa nun 27% a súa cota de pantalla en 2011

Santiago, 15.01.2012.-  “Cada Día Un Libro” está a situar a súa audiencia no que vai de ano nun 27% de cota de pantalla. Nuns tempos de forte competencia e diversificación de canles, cómpre salientar este excelente dato xa que reflicte amais o apoio e aposta tanto da canle pública galega coma dos espectadores pola cultura.

ler máis

Boa acollida de audiencia de "Tourilandia", o novo espazo de humor de Xosé A. Touriñán

13/01/2012

Na súa estrea, o programa superou por momentos a competencia do partido do Barcelona e acadou unha audiencia media do 13,2%

David Vidal, convidado estelar do espazo, acadou o nível de “trending topic” (tema de moda) na rede social Twitter

Boa acollida de audiencia de "Tourilandia", o novo espazo de humor de Xosé A. Touriñán

Santiago, 13.01.2012.-      O público galego deulle este xoves unha boa benvida a “Tourilandia”, o novo show da noite dos xoves na Televisión de Galicia, ofrecéndolle unha cota de pantalla do 13,2% ao longo das súas máis de dúas horas de humor e espectáculo, segundo se desprende dos datos de audimetría de Kantar Media. O programa conducido por Xosé A. Touriñán estreouse cunha audiencia media de 144.000 espectadores na comunidade autónoma, sendo así un dos programas máis seguidos da noite.

ler máis

A páxina web da CRTVG incrementou en 2011 o seu número de visitas en case un 70% con respecto ao ano anterior

10/01/2012

Nun período marcado pola súa renovación estética e conceptual, o espazo www.crtvg.es rexistrou máis de 7.500.000 contactos

Os usuarios dispoñen dunha aplicación para seguir en dispositivos móbiles toda a actualidade informativa da TVG e da Radio Galega, que desde finais de novembro foi descargado 1.300 veces para o sistema iOS e 1.100 para Android

A páxina web da CRTVG incrementou en 2011 o seu número de visitas en case un 70% con respecto ao ano anterior

Santiago, 10.01.2012.-       A páxina web da CRTVG rexistrou en 2011 un total de 7.534.812 visitas, o que supón un incremento do 69,4% con respecto ao ano anterior, cando se rexistraron 5.230.853 visitas. Este importante crecemento reflicte o esforzo da Compañía de Radio-Televisión de Galicia por situar os medios públicos galegos nun lugar punteiro no espazo web, unha aposta que cristalizou en xullo do ano pasado coa posta en marcha dunha nova páxina, cuxa renovación estética e conceptual ten como obxectivo apoiar os valores que representa o ente público no desenvolvemento da lingua e da cultura galegas.

ler máis