CRTVG

Buscar

CRTVG Viva

Audiencia TVG

A Televisión de Galicia remata o ano colocándose como líder de audiencia das canles autonómicas

30/12/2016

Acadou en decembro unha cota de pantalla do 11,4%, rachando anos de liderado da televisión catalá

A TVG foi a escollida polos galegos na xornada da Noitevella, cunha cota de pantalla do 18,3%

No cómputo de 2016 foi, xunto con TVE, a única das canles xeneralistas que mellorou a súa audiencia

 

A Televisión de Galicia remata o ano colocándose como líder de audiencia das canles autonómicas

Santiago, 02.01.2017.- A Televisión de Galicia foi a canle autonómica máis vista en España no mes de decembro, rachando así anos de liderado da televisión catalá, que quedou 0,6 puntos por debaixo. A TVG acadou así unha cota de pantalla, ou share, do 11,4% no total día. Estes resultados foron posibles grazas a unha programación que obtivo o claro apoio dos galegos e as galegas, onde sobresaen a forza dos informativos e programas de entretemento para a toda a familia, e tamén pola boa audiencia de espazos consolidados na grella da TVG como 'Land Rober Tunai Show', 'Bamboleo', 'Luar', ou a serie policial 'Serramoura'.

ler máis

"Dalia, a modista", a nova serie de TVG, consiguiu na súa estrea ser o programa máis visto

20/12/2016

Acadou unha audiencia media de 180.000 telespectadores e unha cota de pantalla do 16,8 %, sendo o segundo programa máis visto en Galicia

O primeiro episodio pódese volver ver no servizo de televisión á carta de www.crtvg.gal e o luns que vén chegará o segundo capítulo

 

"Dalia, a modista", a nova serie de TVG, consiguiu na súa estrea ser o programa máis visto

Santiago, 20.12.2016.- A estrea da serie “Dalia, a Modista” levou onte a Televisión de Galicia a acadar o liderado durante a súa emisión. Esta produción, que conta a historia dunha costureira nunha vila galega dos anos 50, foi o programa de entretemento máis visto da xornada en Galicia e o segundo con maior audiencia da xornada.

ler máis

A TVG é a canle máis vista en Galicia, segundo os datos do último informe do EXM

01/12/2016

De luns a venres logrou superar o seu competidor máis próximo en 2,5 puntos de cota de pantalla.

A TVG é a canle máis vista en Galicia, segundo os datos do último informe do EXM

Santiago, 01.12.2016.- De novo a Televisión de Galicia foi a canle máis vista en Galicia, segundo os datos do ultimo informe do Estudo Xeral de Medios (EXM). A TVG acadou unha cota de pantalla, ou share, de 15,4% de luns a domingo e un 16,5% de luns a venres.  De luns a domingo logra superar a Antena 3 (13,7%), o competidor máis próximo en 1,7 puntos de cota de pantalla. De luns a venres a distancia é superior, xa que logra superar a ésta canle en 2,5 puntos de cota de pantalla.  

De luns a domingo a TVG supera a La1 (11,7%) en 3,7% de cota e a La Sexta (9.2%) en 6,2 puntos. Segundo o EXM, mostraxe de medición televisiva que se fai por enquisas persoais, a TVG no Prime Time tivo audiencias destacadas sobre a media na noites dos martes (15,3 %) e as dos luns (14,8%).

Entre as canles autonómicas a canle pública galega é a terceira en cota de pantalla, unicamente é superada pola televisión vasca (18,3%) e pola catalana (16,1%), e supera con moita diferencia ás demais.

ler máis

O programa 'Land Rober Tunai Show' levou a Televisión de Galicia a liderar a audiencia no prime time do mércores

06/10/2016

A TVG acadou unha cota de pantalla do 15,1% no horario de máxima audiencia e o programa de Roberto Vilar rexistrou un total de 243.000 espectadores

O programa 'Land Rober Tunai Show' levou a Televisión de Galicia a liderar a audiencia no prime time do mércores

Santiago, 06.10.2016.-A Televisión de Galicia logrou na noite do mércores ser a cadea máis vista no horario de máxima audiencia grazas aos datos rexistrados polo programa 'Land Rober Tunai Show'. A TVG obtivo unha cota de pantalla do 15,1 % por cento, ocupando o primeiro lugar de todas as cadeas televisivas na noite do mércores. O programa que presenta o cómico Roberto Vilar logrou un share do 20,3% cun promedio de 197.000 espectadores e unha audiencia total de 243.000 televidentes en Galicia. Mesmo chegou a ter picos de audiencia do 32,6 % de cota de pantalla.

Este espazo da canle pública galega segue sendo un dos preferidos desta nova temporada nos horarios nocturnos. O pasado mércores 28 de setembro, cando recibiu como convidado o presidente da Xunta en funcións Alberto Núñez Feijóo, arrasou con medio millón de galegos seguindo 'Land Rober Tunai Show' e sendo o programa máis visto en Galicia en todas as franxas horarias. Chegou mesmo a acadar o 21% de cota de pantalla con picos de 37,8%.

ler máis

Éxito de audiencia de "Serramoura" no seu regreso á programación da Televisión de Galicia

03/10/2016

Cunha cota de pantalla do 13% e unha audiencia media de 126.000 espectadores, a ficción foi este domingo o programa non informativo máis visto do día en Galicia e tamén  a emisión máis seguida no prime time

Éxito de audiencia de "Serramoura" no seu regreso á programación da Televisión de Galicia

Santiago, 03.10.2016.-    As tramas de “Serramoura”, unha das series da TVG con máis éxito nos últimos tempos, regresaron onte á grella da canle autonómica e fixérono con grande aceptación por parte da audiencia.

Cunha cota de pantalla do 13% e unha audiencia media de 126.000 espectadores, a ficción ambientada na imaxinaria vila madeireira de Serramoura foi este domingo o programa non informativo máis visto do día en Galicia e tamén foi a emisión máis seguida no prime time.

A emisión de “Serramoura” contou cunha audiencia total de 297.000 espectadores e foi onte e tamén durante o día de hoxe tendencia en Twitter, con 1.432 chíos, 403 contribuíntes e máis de cinco millóns de impresións.

ler máis

A Televisión de Galicia remata setembro como a segunda canle autonómica máis vista

01/10/2016

A Televisión de Galicia remata setembro como a segunda canle autonómica máis vista

A súa fortaleza baseouse no horario de prime time, en que acadou un share do 12,3%, o que significa 2,8 puntos máis ca no mesmo mes do ano pasado

'Luar' foi onte o programa máis visto en Galicia, cun 15,6% de cota de pantalla

A Televisión de Galicia remata setembro como a segunda canle autonómica máis vista

Santiago, 01.10.2016.-       A Televisión de Galicia foi a segunda canle autonómica máis vista durante o mes de setembro, superada só pola catalá e cunha considerable distancia con respecto ao resto. Acadou unha cota de pantalla media por día do 9,6% e subiu ata o 12,3% no prime time. A segunda canle achega outros 0,7 puntos correspondentes á súa audiencia media no total día de setembro.

A TVG situouse a gran distancia coa seguinte canle autonómica en audiencia. No total día foi a andaluza Canal Sur, cun 8,1%, e no prime time foi a vasca ETB2, cun 8,4%. A autonómica catalá, pola súa parte, acadou un 11,4% no total día e un 13,0% na faixa de maior seguimento.

Con respecto a setembro do ano anterior, a canle pública galega mellora os seus resultados. Subiu sete décimas en audiencia no total do día e 2,8 puntos no prime time.

Para confirmar o favorable peche do mes de setembro, 'Luar' foi onte o programa máis visto en Galicia, cunha cota de pantalla do 15,6%.


ler máis

Medio millón de galegos seguiron o "Land Rober Tunai Show", que recibiu a Feijóo e arrasou cun 27% de audiencia

29/09/2016

O programa chegou a picos do 37,8% e acadou o minuto de ouro na comunidade autónoma, sendo o máis visto de todas as canles ao longo da xornada

En medios dixitais, a web da CRTVG case duplicou o número de páxinas vistas e o cancelo do programa foi tendencia en España en Twitter

 

Medio millón de galegos seguiron o "Land Rober Tunai Show", que recibiu a Feijóo e arrasou cun 27% de audiencia

Santiago, 29.09.2016.-  Máis de medio millón de galegos, o 21% dos que superan os catro anos, seguiron onte o “Land Rober Tunai Show”, que foi o programa máis visto en Galicia en todas as franxas horarias. Contou cun invitado de excepción, pouco habitual dos espazos de entretemento, Alberto Núñez Feijóo, presidente da Xunta de Galicia en funcións, quen acudiu ao programa da Televisión de Galicia tan só tres días despois de gañar as eleccións autonómicas. 

ler máis

O debate electoral dos medios públicos galegos liderou a noite en Galicia e foi 'trending topic' número 1 en España

13/09/2016

Acadou unha cota de pantalla do 15,3% e chegou a ser contactado por 475.000 espectadores

En dúas horas e media de programa a audiencia media foi de 151.00 persoas, fronte ás 147.000 do seguinte programa no prime time

En Twitter, o cancelo #debatecrtvg acumulou 21.000 chíos que deron lugar a unha audiencia de 9 millóns de usuarios/as

 

 

O debate electoral dos medios públicos galegos liderou a noite en Galicia e foi 'trending topic' número 1 en España

Santiago. 13.09.2016.- O programa especial "Eleccións Galicia: Debate" emitido onte pola Televisión de Galicia e a Radio Galega foi o programa máis visto durante a faixa de emisión prime time televisiva e o segundo programa de maior audiencia en Galicia de todo o día. Nas máis de dúas horas de emisión acadou unha audiencia media de 151.000 espectadores e unha cota de pantalla do 15,3%, fronte a 147.000 espectadores que obtivo a seguinte opción, "Mi casa es la tuya" de Telecinco. En total 475.000 galegos foron espectadores nalgún momento do programa, o 18% da poboación de 4 e máis anos.

ler máis

A Televisión de Galicia foi esta fin de semana a canle autonómica máis vista

05/09/2016

Entre o venres e o domingo rexistrou unha cota de pantalla do 9,5% no conxunto do día e do 12,9% no prime time

No ámbito galego, os espazos da TVG “Verbenalia” e “Bamboleo” foron os máis vistos nas xornadas do venres e o sábado, cun share do 17,7% e do 16,1% respectivamente

A Televisión de Galicia foi esta fin de semana a canle autonómica máis vista

Santiago, 05.09.2016.-    A Televisión de Galicia foi esta fin de semana, entre o venres e o domingo, a canle autonómica máis vista, tanto no conxunto do día, cunha cota de pantalla do 9,5%, coma no prime time, faixa horaria en que obtivo un 12,9% de share.

No conxunto do día foi quen de superar a TV3, a canle autonómica máis próxima, en 8 décimas. No prime time, a distancia sobre a televisión catalá foi aínda maior, xa que se situou a 2,3 puntos de cota da TVG.

No ámbito galego, cómpre salientar o liderado na faixa de maior consumo televisivo do sábado, en que a TVG acadou unha cota do 15,5%, en boa medida grazas ao seu programa estrela deste día da semana, “Bamboleo”, que rexistrou un share do 17,7% e unha audiencia media de 129.000 espectadores. De feito, este programa foi o máis visto do sábado e tamén foi quen de facerse co minuto de ouro.

Pero este non foi o único programa destacado da fin de semana, xa que o venres a Televisión de Galicia emitiu tamén o espazo máis visto da xornada na comunidade: “Verbenalia”, que obtivo unha cota de pantalla do 16,1% e unha audiencia media de 128.000 espectadores, acadando novamente o minuto de ouro en Galicia.

ler máis

A TVG acada no mes de marzo a segunda posición no 'prime time', cunha cota de pantalla do 10,8%

01/04/2016

Con tres meses consecutivos de incremento de audiencia, sitúase como a terceira canle máis vista no conxunto do día, por diante de La 1

A canle pública mantén o liderado nos informativos do mediodía e supera a media de share de Forta, tanto no momento de máximo consumo televisivo coma no acumulado diario

A TVG acada no mes de marzo a segunda posición no 'prime time', cunha cota de pantalla do 10,8%

Santiago 01.04.2016.-    A Televisión de Galicia acadou no mes de marzo a segunda posición no prime time ou faixa de máximo consumo televisivo, cunha cota de pantalla do 10,8%, o que a situou por diante de canles como La 1 e Antena 3. No conxunto do día, a Galega foi a terceira máis vista, cun 9,9% de share, tamén por enriba da primeira canle de TVE. Esta cota acumulada é ademais o dato máis elevado desde xaneiro de 2015.
    
A canle pública leva tres meses consecutivos de incremento de audiencia. No mes de marzo, medrou tres décimas na cota acumulada e oito no prime time. Con respecto ao mesmo período do ano anterior, o aumento é aínda máis significativo: un 3,1%.

Ademais, a TVG mantén o liderado nos informativos do mediodía. Na faixa informativa de 13.30 a 15.30 horas, obtén unha cota de pantalla do 21,9%, dúas décimas máis que en febreiro e nove puntos porcentuais por riba do seguinte competidor, Tele5, que queda cun 12,1%. Ademais, o “Telexornal Serán” foi, de luns a venres, o que máis medrou en audiencia, con máis dun punto porcentual. Tamén o fixeron o “Telexornal Mediodía” e o “Galicia Noticias Mediodía”.

ler máis